Skargi, wnioski i zgłoszenia
Jeżeli jesteś nie usatysfakcjonowany ze świadczonych przez nas usług, chcesz złożyć skargę lub wyrazić opinie na temat funkcjonowania naszej placówki możesz zrobić to na wiele sposobów, które opisujemy poniżej:
- Pobierz formularz skarg i wniosków -> wypełnij i wrzuć do skrzynki podawczej przed głównym wejście do przychodni przy ul. Piłsudskiego 33 w Halinowie. Formularz dostępny jest również w naszej rejestracji.
- Napisz do nas maila na adres: biuro@zanmed.pl
- Wypełnij formularz on-line w zakładce - kontakt.
- Zostaw wiadomość w Messengerze, w prawym dolnym rogu strony.
- Zostaw swój numer telefonu w rejestracji z prośbą o kontakt kierownika lub zastępcy kierownika przychodni.
Jakkolwiek się z nami skontaktujesz wszystkie sprawy trafią bezpośrednio do administracji naszego podmiotu leczniczego, który w najkrótszym możliwym czasie się z Tobą skontaktuje w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
kierownik Rodzinnego Centrum Medycznego ZANMED w Halinowie
Aleksander Zaniewski