Ta strona używa plików cookie.
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Wiecej w naszej Polityce Cookies
Tak, akceptuję

Skargi, wnioski i zgłoszenia

Jeżeli jesteś nie usatysfakcjonowany ze świadczonych przez nas usług, chcesz złożyć skargę lub wyrazić opinie na temat funkcjonowania naszej placówki możesz zrobić to na wiele sposobów, które opisujemy poniżej:

  • Pobierz formularz skarg i wniosków -> wypełnij i wrzuć do skrzynki podawczej przed głównym wejście do przychodni przy ul. Piłsudskiego 33 w Halinowie. Formularz dostępny jest również w naszej rejestracji.
  • Napisz do nas maila na adres: biuro@zanmed.pl
  • Wypełnij formularz on-line w zakładce - kontakt.
  • Zostaw wiadomość w Messengerze, w prawym dolnym rogu strony.
  • Zostaw swój numer telefonu w rejestracji z prośbą o kontakt kierownika lub zastępcy kierownika przychodni.

Jakkolwiek się z nami skontaktujesz wszystkie sprawy trafią bezpośrednio do administracji naszego podmiotu leczniczego, który w najkrótszym możliwym czasie się z Tobą skontaktuje w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

kierownik Rodzinnego Centrum Medycznego ZANMED w Halinowie

Aleksander Zaniewski

Partnerzy

NFZ
PZU
Enel-med
Tu zdrowie
Allianz
Saltus ubezpieczenia
close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie!


* Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.
Zostaw numer
oddzwonimy!