Ta strona używa plików cookie.
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Wiecej w naszej Polityce Cookies
Tak, akceptuję

Koronawirus

Zmiany w funkcjonowaniu placówki w czasie epidemii

W związku ze zmieniającą się sytuacją epidemiologiczną, przy zachowaniu odpowiednich standardów sanitarnych nasza placówka funkcjonuje wg następujących zasad.

  • Przywracamy normalne godziny funkcjonowania! Przychodnia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 20:00 oraz w soboty od godziny 08:00 – 13:00
  • Kontakt z placówką możliwy telefonicznie pod numerem 22 78 36 023, za pośrednictwem skrzynki e-mail rejestracja@zanmed.pl w godzinach pracy placówki oraz poprzez Messengera na FB.

Istnieje też możliwość osobistego kontaktu z nami w placówce, ale zachęcamy w pierwszej kolejności do wykorzystania wszystkich powyższych form kontaktu.

  • Każdy wchodzący do przychodni jest zobowiązany do dezynfekcji rąk oraz założenia maski ochronnej zasłaniającej usta oraz nos.

  • Rejestracja telefoniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 13:00. Jeżeli nie uda się do nas dodzwonić za pierwszym razem prosimy cierpliwie poczekać, oddzwaniamy do wszystkich pacjentów.

  • Lekarze Podstawowej Opieki Zdrowotnej przeprowadzają teleporady oraz wizyty stacjonarne jeżeli pacjnet przejdzie pozytywny wywiad epidemilogiczny.

  • Jeśli potrzebujesz teleporady- zadzwoń, zostaw swoje dane kontaktowe, lekarz oddzwoni i udzieli informacji. Za pośrednictwem teleporady, bez konieczności przychodzenia do przychodni lekarz może wystawić: ✔️ e-receptę, ✔️ e-zwolnienie, ✔️ skierowanie (przesłane na adres e-mail) ✔️ zapotrzebowanie na wyroby medyczne, ✔️ zaświadczenie, ✔️ oraz inne dokumenty.

Zapotrzebowanie na receptę prosimy składać poprzez formularz dostępny pod linkiem: recepta on-line

Średni czas oczekiwania na receptę wynosi do 3 dni roboczych, ale często recepty wystawiane są szybciej. Kod do recepty zostanie przesłany Państwu sms-em lub mailem, w zależności jaką drogę kontaktu Państwo wybiorą. Z kodem i numerem PESEL wystarczy udać się do apteki w celu realizacji recepty.

  • Zostają wznowione szczepienia na nowych zasadach sanitarnych. Początkowo. Wszystkich rodziców zapraszamy do kontaktu telefonicznego z punktem szczepień.
  • Zostają wznowione badania laboratoryjne na nowych zasadach sanitarnych. Pacjenci są umawiani na konkretne godziny. Wszystkie osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu z gabinetem zabiegowym. Badania przeprowadzamy również w soboty.
  • Zostają wznowione w placówce badania diagnostyczne takie jak: USG, holter EKG i holter ciśnieniowy, echo serca, analiza składu masy ciała i inne.
  • Zostają wznowione wizyty bilansowe oraz częściowo patronaże położnej, wizyty pielęgniarskie i lekarskie w domu pacjenta, są nadal ograniczone tylko do tych które są niezbędne z medycznego punktu widzenia.
  • Istnieje możliwość edukacji przedporodowej - szkoła rodzenia. Prosimy w zakresie usług położniczych o bezpośredni kontakt z położną Panią Patrycją Mazewską pod numerem 532 798 922 lub p.mazewska@zanmed.pl

  • Powracają lekarze specjaliści do przyjmowania stacjonarnego. Nowe godziny przyjęć dostępne w rejestracji on-line pod linkiem:rejestracja on-line; na stronie każdego specjalisty i pod numerem 22 78 36 023

Zapraszamy z nami to kontaktu w dowolnej formie. Postaramy się pomoc każdemu pacjentowi.

Przychodnia prowadzi działania zabezpieczające przez przypadkową infekcją SARS-CoV-2 w postaci: pomiaru temperatury na wejściu, zapisywania pacjenta na określoną godzinę, ograniczenia liczby przyjmowanych pacjentów, udostępnienia środków dezynfekcyjnych, wyposażenie lekarza w jednorazowe środki ochrony indywidualnej: fartuch, gogle lub przyłbice, maskę i rękawice

Zespół Rodzinnego Centrum Medyczne ZANMED w Halinowie

Partnerzy

NFZ
PZU
Enel-med
Tu zdrowie
Allianz
Saltus ubezpieczenia