Ta strona używa plików cookie.
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Wiecej w naszej Polityce Cookies
Tak, akceptuję

Koronawirus

Funkcjonowanie placówki w czasie epidemii

W związku ze zmieniającą się sytuacją epidemiologiczną, przy zachowaniu odpowiednich standardów sanitarnych nasza placówka funkcjonuje wg następujących zasad.

Przychodnia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 20:00 oraz w soboty od godziny 08:00 – 12:00

Możliwy kontakt z placówką: telefonicznie pod numerem 22 78 36 023; za pośrednictwem skrzynki e-mail rejestracja@zanmed.pl; poprzez Messengera na FB

Istnieje też możliwość osobistego kontaktu z nami w godzinach pracyplacówki, ale zachęcamy w pierwszej kolejności do wykorzystania wszystkich powyższych form kontaktu.

Każda osoba wchodząca do budynku zobowiązana jest:

  • do dezynfekcji rąk
  • założenia maski ochronnej zasłaniającej usta oraz nos.
  • pomiaru temperatury w punkcie pomiaru temperatury
  • wypełnieniu ankieta

  • Rejestracja telefoniczna pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 13:00. Jeżeli nie uda się do nas dodzwonić za pierwszym razem prosimy cierpliwie poczekać, oddzwaniamy do wszystkich pacjentów.

W związku z rosnącą ilością zachorowań na koronawirusa wprowadzamy dodatkowe zasady bezpieczeństwa, które wspólnie pozwolą nam przetrwać nadchodzący okres jesienno – zimowy.

ZASADY OGÓLNE

  • W celu zapisu do lekarza bądź na inną usługę prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 22 78 36 023. Można też na naszej stronie zostawić prośbę o kontakt (w dolnym lewym rogu). Odzwaniamy do wszystkich pacjentów! Można również się z nami kontaktować poprzez aplikację Messenger bądź e-mail: rejestracja@zanmed.pl

Prosimy o przychodzenie do placówki tylko wcześniejszym umówieniu telefonicznym.

  • Każdy pacjent wchodzący do przychodni musi zgłosić się do rejestracji gdzie będzie wykonywać automatyczny pomiar temperatury oraz wypełniać ankietę. Tylko pacjenci bez cech infekcji mogą przebywać w części wspólnej przychodni.

ZASADY FUNKCJONOWANIA PORADNI POZ

  • Każdy pacjent należący do naszej poradni POZ, który podczas zapisu i wstępnej telefonicznej weryfikacji zgłasza objawy infekcji zapisywany jest w pierwszej kolejności na teleporadę. Podczas teleporady lekarz ma możliwość, jeżeli uzna za zasadne: skierowanie pacjenta na test na obecność koronawirusa lub zaprosić na wizytę osobistą.

Jest to o tyle ważne, że dysponujemy wydzieloną izolatką (z oddzielnym wejściem) gdzie przeprowadzamy badania osób z infekcją. Lekarz ma wtedy czas i możliwość przebrać się w pełny strój ochronny, a pacjent z infekcją oddzielony jest od pozostałych pacjentów przebywających w placówce, co zminiejsza ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa.

Podczas teleporady lekarz może:

  • e-receptę, e-zwolnienie,e-skierowanie, zapotrzebowanie na wyroby medyczne, zaświadczenie, inne dokumenty,

  • Zapotrzebowanie na receptę prosimy składać poprzez formularz dostępny pod linkiem: recepta on-line

Średni czas oczekiwania na receptę wynosi do 3 dni roboczych, ale często recepty wystawiane są szybciej. Kod do recepty zostanie przesłany Państwu sms-em lub mailem, w zależności jaką drogę kontaktu Państwo wybiorą. Z kodem i numerem PESEL wystarczy udać się do apteki w celu realizacji recepty.

  • Szczepienia ochronne odbywają się normalnie przy zachowaniu szczególnych zasad sanitarnych. Wszystkich rodziców zapraszamy do kontaktu telefonicznego z punktem szczepień.

  • Wizyty bilansowe oraz patronaże położnej odbywają się normalnie przy zachowaniu szczególnych zasad sanitarnych

POZOSTAŁE USŁUGI

  • Badania laboratoryjne odbywają się normalnie przy zachowaniu szczególnych zasad sanitarnych. Pacjenci umawiani są na konkretne godziny. Wszystkie osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu z gabinetem zabiegowym : 227836023 (wew.4). Badania przeprowadzamy również w soboty. * Badania diagnostyczne takie jak: USG, holter EKG i holter ciśnieniowy, echo serca, analiza składu masy ciała i inne odbywają się normalnie przy zachowaniu szczególnych zasad sanitarnych
  • Lekarze specjaliści przyjmują normalnie (stacjonarnie). Godziny przyjęć dostępne w rejestracji on-line pod linkiem: na stronie każdego specjalisty i pod numerem 22 78 36 023

Jeżeli mają Państwo pytania lub wątpliwości zapraszamy zawsze do kontaktu telefonicznego pod numerem 22 78 36 023 lub poprzez aplikację Messenger. Postaramy się pomoc każdemu pacjentowi.

Dbajmy o siebie nawzajem!

Przychodnia prowadzi działania zabezpieczające przez przypadkową infekcją SARS-CoV-2 w postaci: pomiaru temperatury na wejściu, zapisywania pacjenta na określoną godzinę, ograniczenia liczby przyjmowanych pacjentów w jednym czasie, udostępnienia środków dezynfekcyjnych, wyposażenie lekarza w jednorazowe środki ochrony indywidualnej: fartuch ochronne, gogle, przyłbice, maskę i rękawice. Pacjenci Infekcyjni przyjmowani są w izolatce.

Zespół Rodzinnego Centrum Medyczne ZANMED w Halinowie

Partnerzy

NFZ
PZU
Enel-med
Tu zdrowie
Allianz
Saltus ubezpieczenia
close
Potrzebujesz więcej informacji?
Oddzwonimy do Ciebie!


* Twój numer telefonu nie będzie wykorzystany w celach marketingowych lub przekazany dalej.
Wyłącznie oddzwaniamy na podany numer telefonu.
Zostaw numer
oddzwonimy!